הדברת דג הכסף

דג הכסף – "תעודת זהות"

שם המזיק: דג הכסף או זנביף כספי.

מראה חיצוני: צבעו אפור-כסוף ואורכו כ1-2.5 ס"מ. בעל מחושים ארוכים וזנב המתפצל לשלושה חלקים.

תוחלת חיים: דג הכסף בעל גלגול חסר (ביצה->נימפה->בוגר), ומשך חייו כ2-8 שנים בתנאים אופטימליים. דג הכסף ניזון ממקורות מזון צמחיים ובעיקר נמשך לפחמימות כמו סוכרים ועמילנים. נקבת דג הכסף מסוגלת להטיל בממוצע כ50-100 ביצים בכל הטלה!

הידעת?
דג הכסף מסוגל להתקיים ללא מזון כלל במשך חודשים מבלי שייגרם שום נזק לגופו. בנוסף לכך, במצב של מחסור במזון ורעב מסוגל דג הכסף לאכול מוצרי עור ובדים העשויים מסיבים סינתטיים.

מקורות מחייה והתרבות: סביבת הגידול האופטימלית שלו תמצא באזורים אפלים ובעלי לחות גבוהה ולכן במבנה מגורים ימצא באזורים חשוכים ולחים כגון: מטבח, שירותים, סדקים במבנה, מתחת למקררים וכדומה.

דרכי טיפול:

הדרך הפשוטה והזולה: קניית תכשירים לריסוס הבית (שימו לב שהחומר הפעיל בו הוא פירתרואיד) הנמכרים לצרכן הביתי במרכזי הקניות, ריסוס כל פאנל (מסגרת) הבית ובנוסף לכך יש לתת דגש על כל המקומות בעלי הלחות בנכס. פתרון זה ייתן מענה לסימפטום הבעיה ויהרוג את דגי הכסף שיגיעו לבית לזמן קצר אך לא יפתור את מקור הבעיה וימנע מהם להמשיך להגיע.
הדרך המקצועית והיעילה: הזמנת מדביר מוסמך בעל רישיון מדביר מהמשרד לאיכות הסביבה, ביצוע פינוי באופן מלא לתכולת ארונות המטבח, ריסוס בחומר ייעודי למדבירים בלבד את כל פאנל (מסגרת) הנכס, ארונות המטבח וכל אזור בעל לחות גבוהה הנמצא בנכס.
הציות להוראות בטיחות המדביר שלאחר ביצוע ההדברה הוא חובה!

"תפוס אותי" הדברות מתחייבת ל-3 חודשי אחריות בהזמנת הדברה לדג הכסף.

כמה המאמר עזר לכם?

דירוג ממוצע 5 / 5. מספר מדרגים: 2

מאמר זה עדיין לא דורג. רוצה להיות הראשון שמדרג?

אהבתם את המאמר? שתפו!
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
תפוס אותי הדברות
תפוס אותי הדברות

חברת תפוס אותי הדברות עוסקת במתן שירות ופתרונות ייחודיים בתחום ההדברה והרחקת יונים.

מזיקים מטרידים אתכם?

תנו לנו לעזור לכם!

מוצרים נבחרים

לשימוש ביתי ובטוח